gunaymom Kızlar en son 20 Aralıkta testim pik olmuştu adetimin 18.gününe geliyor bidaha yapmadım zaten üzerinden 12 13 gün geçti işte testler hala negatif geç döllenme olabilir mi gelen giden yok nediyorsunuz😂