Kızlar selam, ikinci hamileliğim. İlk gebeliğimde 7-8. Aylarda böyle Süt geliyordu sarı sarı. Atlerlerim leke oluyordu. Çok şükür sorunsuz gelmişti sütüm. Şimdi ikinci hamileliğim hiç böyle akıntı olmadı göğüslerimde 32. Haftadayım . Doğum sonrası sütüm gelmez diye korkuyorum. Emzirmeyi bıraktıktan üç ay sonra hamile kaldım. Böyle bir durum olur mu? Ne yapmam lazım Süt gelmesi için