Sunshine123 canım benim moralini bozma diyemeyeceğim her şey gerçekten çok zor hele ki bu tüp bebek işi iki kez transfer oldum ikiside kimyasal oldu çok ağladım çok yıprandım çok üzüldüm şimdi tekrar opu oldum şimdi yakında tekrar transfer olacağım bilmiyorum ne olcak inşallah olur şu mübarek günlerde dua ediyorum hepimiz için tüp bebekle anne olmak o kadar zor ki her iğnede ağlıyorum kendimi çok kötü hissediyorum ama eminim her şey çok güzel olucak