Sema_nur60 Kızlar bebeğim 1 aylık. Elektirikli ana kucğaı almak istiyorım hem uygun hemde kaliteli olsun istiyorum kullanıp alıp önerebileceğiniz var mı
Eminee_98 Sema_nur60 ben yeni aldım bu ikinci bebeğim özellikle çok işime yarar diyerekten aldım markası joie https://www.xxxlutz.de/p/joie-schaukelwippe-serina-2-in-1-schwarz-003974002508?utm_term=003974002508&utm_content=null_68_product-listing-ad_6844_babywippen_immediately&view=mplp&utm_source=google-g-shoparade&utm_medium=shopping&utm_campaign=null_sel_cluster-c_ssc_sal-do_on_sea-sho_ltz-de&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAj9m7BhD1ARIsANsIIvDYSfoAcrQucX763pr3w0XW45cpdfCuZdskBawi2zkpxFLuzdlQFw8aAjdcEALw_wcB
Duyguceren Sema_nur60 bende aldım 2.5 aylık oldu kullanıyor mu desen yok yatmayı seven bi çocuk değilse boşuna alma benimki kullanmıyot duruyor öyle bi kenarda 😂
Eminee_98 Sema_nur60 ben yurt dışında yaşadığım için türkiyedekileri bilmiyorum pek marka olarak trendyoldan yorumları hangisi saha fazla ve kullanışlı bak istersen belki bulursun iyi bi fiyata 😊
Sema_nur60 Duyguceren yok benimki şükür yatıyor ninni söylüyorım puseette yada beşikte uyuyor ama arada sallanmak istiyor o yüzden istiyorım ya
Byrmm Ben oğlumda uygun fiyatlı baby plus ebebek markası almıştım işimi görmüştü canım şimdi ne kadardır fiyatı bakmadım ama tavsiye ederim eğer uygunsa fiyatı hala. Çok para vermeye gerek yok zaten az kullanılıyo. Ama iş görüyo al uygun fiyatlı bulursan.
Byrmm Sema_nur60 ya bebiş hareketlenmeye başlayınca istemiyor pek sığöıyo içine zaten kullanım süresi az bişey bunların. Ama bir ay daha var senin severse kullanırsın rahat edersin o yüzden ikinci el sağlam bişey alsan bile olur.
Uykusuzz_koala Elele dormine aldık geçen gün baya hüzel çok hoşumuza gitti tam fiyat performans ürünü