Kızlar merhaba tüp bebek ile tek yumurta ikizlerine hamileyim 30+3 teyiz bugün sabahtan bu yana sağ taraftaki bebeğim çok hareketli maşallah ama sol taraftaki bebeğim hiç oynamadı normal mi? Çikolata yedim acaba etki eder mi diye etmedi yarın doktor randevum var bekleyım mi yoksa hastaneye gideyim mi