Merhaba kızlar bebeğim 34 haftalık bi sorunumuz yok çok şükür bugün kan vermek için acile gittim NST de yapıldı NST’de sancım çıktı ama ben hissetmiyorum serum takıldı tekrar yapıldı ilk yarım saat yine sancı sonra düzeldi tekrarında yine minik sancılar yarın kendi doktoruma randevum olduğu için yatmak istemedim böyle olup haftasında doğum yapan var mı erken doğum riskine karşı yarın ciğer geliştirici olmayı düşünüyorum