Miyosss Anladım canım. Tek çekim yada nakit zorlar tabi. Ben ilk doğumu da Akademide yaptım. Balık halinin ordakinde doğum paketi falan da oluyor uyguna gelebilir belki. Ben memnundum oradan doktorum Alanur Güvendi. Ben doğumu özelde düşünmediğim için bu sefer orayı tercih etmedim hem uzak hem de Farabi’ye göre biraz daha pahalı. Ama taksit seçeneği oluyordu diye hatırlıyorum. 5 sene önce taksitle ödemiştik çünkü🤭