2_bebeli gün içinde 3 ten fazla olursa ve birkaç gün sürerse kontrol ve tedavi gerekir diye okumuştum ben. Ben 10+5 im. Benim de başıma geldi ama gün içinde 2 den fazla olmadı araştırıp okuyup bu bilgiyi öğrenince çok üstüne düşmedim. Sizde takip edin isterseniz. Tabi yine en doğrusu doktorunuzla görüşmeniz ulaşana kadar belki bu bilgi biraz rahatlatır sizi 🤗