19+1 benimde mayıs sonu haziran başı olarak görünüyor şimdilik benimde fena şekilde bel ve kasık agrılarım var yürüdüğümde de nefes nefese kalıp nefes darlığı yasıyorum sanki koşmusum gibi sadece bende oluyor sanmıştım çevremdekilerde bunu duymayınca bsy mi var acaba çocukda die evham yapıyormuaum sizleri okuyunca rahatladım bir nebze yanlız değilim🥰 bu arada biz utangacız cinsiyetimizi daha göstermiyoruz haftaya detaylı ultrasonumuz var ozmn inş gösterir. Zıbın konusunda da yeni dogan oşsuğu için bi kaç tane aldım ve bir arkadaş demiş eger yetmezse çıkıp alına bilir die düşünüyoeum ki zamanımız var uzun kollu ve kısa kolu ikisinden de alıcam bide bebek arabası sormussunuz sanırım kraf aldık ben begendim hem puset hem normal kuklanım var ve büyünceye kadar kullanım sağlar die düşündüm çok konustum sanırum 🎇🥰💕🫂