Ebru_ebru ay hiç takmaa ya hamilelikte olan şeyler sonrasında şak diye gidiyor 🥰 ben güzellik algısı diye aynı kılıfa uydurulan bedenler görmek istemiyorum yaa benim basenim var göğüslerimde büyük belimde hep kum saati gibiydi çatlaklarımda var sürekli kilo alıp vermekten ufak ufak çatlamışım önceden🥰 ama ben böyle mutluyum bedenimle barışığım kilo dediğin ne ki alınır verilir sen mutlu ol yeterli🥰