Ben de 37 haftadayım aynı şeyleri yaşıyorum gaz sancısı gibi oluyor arada, arada sadece kasık bel ağrısı oluyor tam düzene girmedi ilk gebelik çok anlayamıyorum da ağrıyı şiddetlenmesini bekliyorum kontrolüm vardı bugün nst de sancılarım çıkmıştı zaten 60-80 arası bakalım ne olacak