Bugün normalde suni sancı ile doğumum başlatılacaktı. Ancak nstde sancılarım düzenli çıkınca doktor 2 gün daha bekleyelim sancıların sıklaşsın diyerek eve gönderdi. Sancıların sıklaşması için şu kesin etkilidir diyeceğiniz bişey var mı? Devamlı pilates topundayım 30 dk da 1 bıçak gibi gelip gidiyor sadece.