Zehra5507 Fatmakcrr Yareenn 28 haftalığım bende dönmesini bekliyorum 🙈 maaşallah bebisinize nisan genelde erkek sizlerin ne
Fatmakcrr Selam kızlar biz 30 haftalığız. Şöyle araya kaynayayım dedim😁 kızım olacak nasipse. Bugün kontrol vardı. 1400 olmuşuz. Bi sıkıntımız yok şükür sizler ne durumdasınız?
Zehra5507 Berivann benim kıyafetler bitti kızımdan kalan demirbaslarimiz da var 😊 sadece anne yani beşik istiyorum indirim bakıyorum öyle sitelere
Fatmakcrr Berivann pek bişey aldığım söylenemez. Biz ilçede yaşıyoruz ve imkanlar pek kısıtlı. Netten de pek alışveriş yapan biri değilim. Ama artık halletmem gerek. Sizler neler yaptınız hazırlıklar başladı mı
Berivann Fatmakcrr biz arabasını aldık bornoz takımını kıyafetlerini ve bezi aldık beşiğini de sonra alacaz inşallah alınca daha çok heyecanlı oluyoruz 🧿💙
Zehra5507 Fatmakcrr ben kızımdan dolayı 2 günde bir avm ye gidiyorum her gittiğimde bakıyorum Tek kalan ürünlere indirimde olduğu için çok ucuz oluyorlar 9 aya kadar hiç bir eksiğimiz kalmamış🙈 herşeyi indirimden aldım
Fatmakcrr Zehra5507 doğum çantası hazırlığı postlarından notlar alıyorum bende Bi an önce başlıcam inşallah. İndirimler de önemli tabi. Malum herşey çok pahalı.
Melinoee Bizim de bebek arabası, anakucağı filan kaldı eksik olarak. Herşeyi yıkadım ütüledim. Hastane çantamı dün hazırladım 😂 çok aceleciyim ama ne olur ne olmaz dedim. Son bir kaç işte emzik kutusu,askısı, göğüs pedi bide depend filan kaldı. 2 gecelik daha takviye yapıp bavulu kapatmayı düşünüyorum. Allah’a şükür çoğu şeyi tamam odasına halısı filan eksik kaldı tek onları da zamanla yaparım artık 😍
Sydmhmtsl Bizde 29+1 haftalık olduk iyi gidiyo çok şükür annem bayağı seyler aldı ördü ama ben sadece takı yastığı isimli zıbınları ve kapı süsünü yaptim onun dışında hersey duruyo bakalım
Zehra5507 Yareenn ilk çocuk kız olması büyük şans benim kızım benim dünyam oldu herşeyimi paylaşıyorum daha küçücük 😍 büyüyünce düşünemiyorum sağlıkla kucağına al inşallah
Flzmst Tamam 28+5 Nisa’n iki kızımdan sonra ilk erkek bebek annemler beşiğimizi aldı tam uyku setli Pierre cardin ahşap beşik eşim çilekten giydi dolabı aldı black adı bende bi kaç hastane çıkışı yelek patik ördürdüm birde 2 kızımdan kalan ekru renkleri yıkadım erken Doğum gözküyor çünkü sürekli iğne serum yakınıyorum 28+3 iken 38 cm 1300 idi gelişimi iyi fakat enfeksiyon yakamızı bi bırakmadı birde servikal uzunluğım kısa 26 mm