Gizem1504 Kızlar hayırlı kandiller herkese gönlünüzden geçen dualarınız kabul olsun inşallah. Son adetim 17 aralık 28 30 arası oluyorum bu ay yumurtlama günüme kadar 1 gün arayla ilişkimiz oldu sorum şu adete 10 gün kala doğurgan olunmayan gün oluyor ilişki sıklığı ne şekilde olmalı bu ay güzel haberler almak istiyorum🌸
Edasude Gizem1504 gün aşırı ihtimali daha çok arttırır fakat ben çok duydum ayda bir-iki defa ilişkiden hamile kalanı, yumurtlama günlerini değerlendirmeniz yeterli geri kalan günler size kalmış, ve kısmet tamamen.
Gulsena09 Gizem1504 bende yeni dusuk yaptigim zaman yumurtlama zamaninda iliski yasamamis olmama ragmen hamile kalmistim sonraki hafta da bi gun korunmali bi gun korunmasiz iliski olmustu hamile kalmistim ona ragmen
Basakparlar Gizem1504 adet bitiminden iki gün sonra ilişkiden çok hamile kalan var sadece yumurtlama günleri değil
Cansu12344 Gizem1504 yumurtlama dönemi çok önemli takvimi takip edin ve o dönemler de tutuyor problem yoksa ben öyle hamile kalmıştım
Gizem1504 Edasude 3 qydır korunmuyrm nisanda düşük yaptım nasip artık inşallah güzel haberi alırım günleri değerlendirdik
Edasude Gulsena09 gerçekten mii, bende bunu araştırıyordum bendede yumurtlama sıkıntısı var düzenli olmadığı için hamile kalmam zorlaşıyor onun dışında hamile kalabilir miyim diye düşünüyordum genelde çok düşük ihtimal derler ama nasip.
Edasude Basakparlar onlarında yumurtlama günleridir belki, bazıları yumurtlama günüm değil eminim diyor ama geç yada erken yumurtlama, geç döllenme yada ayda 2 kere yumurtlama olabilir diye düşünüyorum, benim sorum hiç yumurtlamayan biri hamile kalabilir mi
Deletedmom_984 Adet tarihine kadar gün aşırı ilişki olmalı bence cunku ayda 2 defa yumurtlama gorulebiliyor bu da sansi daha cok yukseltiyor🌸 hayirli kandiller rabbim dualarimizi kabul eylesin🤲🏻💕🌸
Gizem1504 Deletedmom_984 bnm düşük yaptıktan sonra döngüm değişti 27 28 29 arası oluyorum akıntım vs olunca ozaman daha farklı oluyor duyan belli duam belli gerisi nasip amin inşallah🌸
Edasude Basakparlar yumurtlama dışında hamile kaldım eminim diyenler var onu anlayamadım pek ama olabiliyor herhalde, birde adet görüp yumurtlamayanlar var o nasıl oluyor acaba bilginiz var mı
hellolittlesunshine Edasude böyle bir şey tıbben mümkün değil spermin dölleyebilmesi için yumurta gerekli. Yumurta ve sperm birleşimiyle bebek oluşur. Kendi başına sperm rahimde yumurta olmadan rahme yerleşip bebek oluşturmaz.Bunu diyen kişilerin lh seviyeleri çok düşük miktarda olduğu için ovülasyon testinde bunu görmüyor ya da belirtilerini hissetmiyor olabilirler
hellolittlesunshine Edasude adet döngüsü de genelde düzenli olan kadınlarda her ay olur ama bazen yumurta küçüktür atılmamıştır o yüzden yumurtlama olmaz ya da yumurta istenenden fazla büyüdüğü için atılamaz kiste döner ve adetle atılır
hellolittlesunshine Edasude bu arada yumurtlama dışı durum şöyle de oluyor ben kadın doğuma kontrole gittiğimde adetim bittikten iki gün sonra yumurtlama olduğunu söyledi 4 gün sonra tekrar gittim yine yumurtlama olduğunu söyledi. Sayı ve boyut olarak yumurtlama miktarı da değişebiliyor o yüzden yumurtlanılan dönemden sonra tekrar yumurtlama olmuşsa bunu bilmeyerek yumurtlama olmayan bir dönemde hamile kaldım da diyebilirler. Umarım sorularınızı cevaplamışımdır.
Gizem1504 Cansu12344 değerlendirdim o günleri bazen akışına bırakayım diyorum ama yinede elimde olmuyor