Sahraer34 Manisa şehir hastanesine giden annişler doktor öneriniz varmı özele gidiyorum fakat zam geldiği için fiyatlar yükseldi riskli bir gebelik olduğu için sezeryan olucam önerdiğiniz doktor varmı
Gamzee35 Sahraer34 Ömer dündar özel kliniği var 1000 tl di sanırım ücreti grand medical ile anlaşmalı tavsiyemdir 🌸
Zuuhl Sahraer34 merhaba ben de özele gidiyorum ama gerçekten çok artttı fiyatlar. Doktorum Grandmedical ile anlaşmalı . Normal doğum 60-80 bin arası tutabilir dedi. Sizinki ne kadarmış acaba
Gullusah92 Gülhan ÇETİNKAYA var. Benim doktorum ayrıldı, Özde Sakarya, ben merkez efendiye geçiş yapacağım, 31.haftalığım.
Sahraer34 Zuuhl gerçekten çok pahalılaştı kontrol 1000 TL normal doğum la sezeyan 21.000 TL devlete geçiş yaptım bnde :/
G-2012 Bende granmedikale gidiyorum Nahit ata doktorum memnunum 35. Haftalık oldum en son 33. Hafta önce gitmiştim şimdi Allah bilir ne kadar zam geldi ☺️
Gamzee35 G-2012 Çok ilgili kızımda gittim birde ikinci bebeğimde ikinci bebeğim için biraz riskli görünüyo dedi ve gerçekten de öyle oldu kalbi durdu izmirde yaşıyorum normalde ona gidiyodum hep