Iamtubiko 11+2 günlük hamileyim bugün doktorum ense kalınlığı 3mm down sendromu yüksek diyor bu durumu yaşayan oldu mu?
yacaco06 Iamtubiko ödem de olabilir endişelenme demişti 2 hafta sonr tekrar çağırdı düşmüştü gerçekten
Tuba-M55 Iamtubiko kuzum benim de 12.haftada 2,5 civarı ölçtü bi kaç doktor bana da sendromlu dediler çok üzülmüştüm ilk duyduğumda. Şükür sağlıklı doğdu yavrum
yacaco06 11inci haftada ense kalınlığı 2,9 ölçüldü benim bebeğimin fetal dna yaptırdık temiz geldi çok şükür
Iamtubiko yacaco06 burun kemiği görünüyor mu bilmiyorum zaten böyle söyleyince bi kötü oldum o kontrol nasıl geçti inan bilmiyorum. Nasıl yapacağım bilmiyorum..
yacaco06 Iamtubiko ankarada a&d genetikte yapıldı 13 bin ödedim kasım ayında. Merak etmeyin fetal dna temiz çıkmasına rağmen ense kalınlığını yine yüksek buldu drum kalpte bi problem olabilir dedi heralde çok düşük bile olsa söylemek zorundalar o ihtimalleri bize
Iamtubiko yacaco06 açıkcası ben doktoruma ikili tarama dahi yaptırmak istemiyorum varsa böyle bi durum varsayım üzerinden gebeliğimi stresli geçirmek istemiyorum evladımı her şekilde doğuracağım dedim duymak istemediğim ve sorumluluk bana aittir dememe rağmen aynı muayenede söyleyince bi kötü oldum..
yacaco06 Iamtubiko çok düşük bir risk olsa dahi söylemek durumunda doktorlar galiba. Fetal dna yaptırabilrsiniz bence aldırmak maksatlı değil de bilmek öğrenmek buna göre hazırlıklı olmak amacıyla yaptırdım ben