meliiis-ck Önerebileceğiniz bı kadın doğum doktoru var mı Kocaeli fatih devlet hastanesin de orda doğum yapmayı düşünüyorum iyi mi nasıl doğum yapanlar yazabilirler mı
Aymerah meliiis-ck Filiz özdemir çok iyi. Diğerleri hakkında cok bilgim yok ama doktursuz kalsanız mecburiyetten dahi gitmek için düşünülmesi gereken Neslihan Yetginer var yani uzak durun daha bir hastanın memnun olduğunu duymadım 😅
meliiis-ck BetlAslan kesinlikle Farabiyi önermiyorum belki de bana kötüsü denk gelmiştir bilemem ama 1 sene önce doğum yaptım orda çok kötüydü 2.cocugumu fatih de doğurucam inşallah orası iyidir
Dlr13 BetlAslan Darıca da normal doğum kalktı Fatih’te var artık. Farabi de zorunlu sezeryanlar var. Doktor olarak Cemal Cevheroğlu iyi ama aynı anda odaya 3-4 hasta alıyorlar resmen eskisi kadar güzel değil farabide doğum perişanlık yani
meliiis-ck BetlAslan BetlAslan benim ilk doğumumda doktorum bı kişi değildi hep farklı hastanelere gittim farabide hatırlamıyorum hangi doktor olduğunu ama şuan Fatih deTuğçe sarı ya gidiyorum güzel ilgilendiler ilk defa gittim bende zaten hep gitmeyi de düşünüyorum bakalım
Enmomy BetlAslan farabi artık doğuma bakmıyor . Zorunlu olmadıkça sadece acilleri alıyor . Doğum ekimden itibaren fatihe alındı
Babyx1 Valla ben orda doğum yapmıcam ama bi kere kontrole gitmiştim erkek doktora adını hatırlamıyorum aynı anda 4-5 hasta alıyordu odasına kalabalıktan kaynaklı. Yani o şekil bi muayenede nasıl rahat olabilirsiniz bilmiyorum çok saçma gelmişti bana
Buserva Babyx1 Ayhan doktordan bahsedıyorsun galiba. Onun o kadar hastasının olmasının sebebi randevusuz hastaları da kabul etmesi. Ben ummü gulsüm hocaya gidiyorum ancak randevuyu zor buluyorum onereceginiz başka iyi Bi doktor varsa cok iyi olur
Aymerah mmeerrii evet yani ben memnunum diğer doktorları veriyormu bilmiyorum ama Filiz hanım ultrason görüntülerini de veriyor hep her muayenede aldım mesela ben
mmeerrii Selam kızlar farabiden perinatoloji bölümü için randevu almak istiyorum ama mhrs de ne Fatih ne Farabi çıkıyor nasıl alabilirim bilgisi olan var mı