Öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤍
BusraTA Ve günlerce ağrısı sızısı bitmeyen sancılı bir süreçle başbaşa kalıyorsunuz.
Bu kısım kişiden kişiden değişiyor. 23 ay önce spinal sezeryan oldum 3.günden itibaren ayaktaydım her işi kendim yaptım eve geldiğimde beri. Yanımda eşimden başka kimse de olmamıştı bu süreçte(kv çalışıyor izin alamadı). Bol bol yürüyünce evin içinde bile ve ilk 10 gün bol su ve bol sıvı alımı tüketilirse 10 gün içinde hafifliyorsunuz. Bol bol yürüyüş🤍
Ben korse kullanmadım hiç.
Emzirirken de emzirme yastığı çok işime yaramıştı.
BusraTA Bana bitmeyecek bu günler gibi geliyor.
Emin olun geçiyor🧡