Dün akşam birden sol tarafım ama göğüsün biraz altında top gibi birsey oldu ara ara sıkıştırır gibi oluyor ama agri yok ve toplanma sertleşme devam ediyor yarına da randevum vardı iptal olmuş kisa zamanda gideceğim hastaneye . Sizce neden oluyor başına gelen var mı ?