Deletedmom_298 gerçekten ilk gidişte hamile olduğumu öğrendim kalp atışını duydum ve cinsiyet öğrendim. Bebeğin kanamam çok olduğu için düşecek dediler şuanda 7 yaşında. İkinciye çocuğun olmaz dediler korunmayı bıraktım 2. Gün hamile kaldım. İkinci bebeğime down sendromu dediler doğdu 5 aylık down sendromuna dair hiç bir şey yok. Yani anlayacağınız Rabbim çok büyük. Silik çizgiyi görmüşsünüz. Bence kan testi verip içinizi rahatlatın. Çünkü ikinci kızımı bende silik çizgi ile öğrendim. Rabbim nasip etsin ❤️