Fulyaacar bezi bilmiyorum bende ilk defa duydum benim sezeryan sonrası karnıma ağır bir şey koymuşlardı kum torbası demişlerdi ama bazı hastanelerde koymuyorlar sanırım kanama gelsin temizlensin diye sanırım ilk doğum benim zordu o yüzden soramamıştım net bilgim yok malesef