Geçenlerde okudum doktor cinsiyeti (atıyorum) kız demiş ama çin takviminde erkekti kızlar kafam karıştı yazmıştı 🤣🤣🤣 altına biri de canım doktora inanma 6 yıl boşuna okuyolar yazmıştı ironi olarak 🤣🤣 ve alttan muayaneye izin veriyor musunuz kızlar diye konu açılmıştı çok saçma gelmişti