Hayallerdualaraemanet140822 Kızlarrr bebiş kıyafetlerini yıkamak için hangi deterjanı kullanıyor veya öneriyorsunuz?
defnevedoruk Hayallerdualaraemanet140822 kızım 21 aylık omo kullanıyorum (bebek için olanı) kardesinede onu kullanacağım
Yogurtlupilav Minoris kullanıp çok memnun kalmıştım, yine ondan alırım herhalde.. Bundan 5 yıl önce granül sabun modası vardı, (duru-roxy). 2 kere servis çağırdım sayesinde 😄 asla tavsiye etmem. Sıvı çamaşır deterjanı daha mantıklı..
Hayallerdualaraemanet140822 Yogurtlupilav yaa bende hiç bilmiyorum ne alacağımı😂😂 bu arada e bebekte var mıdır bu deterjan