Ftmaa28 ben mama da verdiğim için bir aylıktan beri mama arkasından bir çay kaşığı su veriyorum. Ben içme suyunu kaynatıp soğutup o şekilde verdim hep, doktorumuz da, annem filan da öyle yap demişti. Çay kaşığı ile veriyorum ama tabi benim ki küçük daha, 6 aydan sonra suluk mu kullanılır hiç bilmiyorum