nuran34 ben yiğenine bakmis bir teyze olarak asla ama asla buyuk gosterisli ama kazulet gibi bebek arabalarini onermiyorum. Yigenime once aynen o gosterisli hahali şaşalı puset olabilen puseti cikabilen ayni zamanda oturak kismi ufak bir yatak olabilen bir araba aldik cunku ilk bebek her seyi en guzeli olmali neyse is kullanima gelince bazi aksakliklar cikti ortaya. Ev ikinci kat her zaman yanimda biri olmuyordu araba ve bebegi ayni anda idare etmek cok zor ve tek elle kontrol asla saglayamiyorsun ozellikle arabasi olmayan insanlar toplu tasima kullanacak insanlar bebek arabasi o esnada el kol gibi olacagindan konforlu yatabilen ama katlandigi zaman cok yer kaplamayan tasimasi kolay toplu tasimaya binerken zorluk cikarmayan mutevazi bir araba alirlarsa bana dua ederler. Inanin o kocaman arabalar evde yer kapladigiyla kaliyor ve gidip iki gun sonra hafif kullanisli yatabilen diyerek yeni bir araba aliyorsun. Sonrasinda yigenime aynen saydigim ozelliklere sahip bir araba aldik oohh be dedim dunya varmis. Simdi hamileyim asla gorunuse aldanip tonlarca para verip o kullanissiz arabalari almam cocuguma ufak tefek yatabilen katlaninca kibar duran bir araba sececegim hatta chicco nun bir modelini begendim 500 tl civari ohh mis.