Bende şuan 36+5 im bu son hafta bel ağrım arttı daha fazla ağırlaştım ve sanki göbeğim aşağıya indi gibi ama bebek kanalda değil yani öyle hissediyorum ara ara küçük ağrılarım vardı günlerdir az onca baya hissedilir sancılar oldu iğne batar gibi bide şu duvar şeyini yaptım ayak ayaküstüne atmayı ayağım yerden baya zor kalktı erken mi gelecek acaba bebek