busravrc kızlar son haftam dayım grip oldum eşimden geçti baya ağır ağrılar çekiyorum ateşim falan var hastaneye gitsem doktor bişi yapar mı yoksa ne olursa olsun ilaç vermiyolar mi deneyimi olan yazabilirmi
minikbebegim06 busravrc yalnızca parol veriyorlar boş serum evde dinlenip bol su için parol alın ağrı ateş için meyve yiyin hastanede de pek bir şey yapmıyorlar ama gününüz çok yakınsa gidip görüşün
busravrc sezeryan falan olma riski olunca narkoz veremiyolarmış galiba ondsn korkuyorum yoksa hastalığa dayanıyorum bi şekilde
busravrc minikbebegim06 günüm 39+2 ama bugün muayene oldum uyarı verdi her an olabilir doğum açıklık da var azcık o yüzden korktum yoksa evde dayanırım hastalığa
busravrc minikbebegim06 sabah iyiydim sadece kemiklerim ağrıyor du zaten sürekli portakal vs yiyodum hasta olmam dedim ama aksam olunca bi ağırlıl geldi ateşim çıktı ağrım arttı o yüzden sormak istemedim sabah
busravrc minikbebegim06 bişi yapmazlar diye gitmek istemiyorum daha bugün alttan muayne oldum bacaklarımı adım atmaya açamıyorum boşa yorulcam o yüzden merak ettim bişi yapıyolarsa gidicem diye ama parol evdede var yazdırmaya gerek yok ki