ikinci reglden üç beş gün önce akıntı ve yoğun kramp olur mu? benim yumurtlama dönemi oluyordu normalde yumurtlama dönemim bitti ama akıntı ve baya kramplarım var
Ozlemmm3535 ikinci bu ay bendede var canım kramp gecen hafta çok oluyordu sol kasığımda daha çok ara ara sağ kasığımda akıntımda 4 gün önce felan başladı uygulamaya göre yarın regli olmam gerekiyor
Neva_aydn Ozlemmm3535 benim de aynı yani geçen hafta baya bı sancı çektim akıntım arttı hala da öyle bugün regl günüm ama tık yok ama pelvik ağrısı ve kasik ağrısı var