gayecee YeniAnne55 İnş sağlıkla, kolaylıklar doğumunuzu yaparsınız izmirdeydiniz demi hangi hastaneye gideceksiniz?
dishonest Acısız sızısız çok güzel bir doğum olur inşallah. Size de evladınıza da allah sağlık sıhhatle hayırlı uzun ömürler versin 🙏
Hknbsr YeniAnne55 benimde yarın inşallah canım. Hayırlı bir şekilde kavuşalım evlatlarımıza inşallah.
SerpilG YeniAnne55 allah kurtarsın sağlıkla kavuşursunuz inşllh. Bende 37+4 üm erken değil mi? Gerçi benim kızımda geliverse çok iyi olur 😁
Smye YeniAnne55 neden suniyi veriyor ki 37+ 4 te bebek mi iri bende erken gelsin istiyorum meraklandım hayırlı kolay dogumlar sağlıkla
YeniAnne55 Smye benim 33.haftada kireçlenme oldu canım doktorum gelişimini etkiler erken alabiliriz dedi şükür bu haftaya kadar geldik bugunde hareketlerinin azaldıgını söyledi yarın yatısını yapmam lazım ilk normali denicez en son çare sezaryan dedi