1gokces ben hamile kalmadan bir kaç ay önce namaz kılmaya yeni başlamıştım, ilk haftalarda kıldım, sonlara doğru ağırlaşınca abdest filan çok zorladı kilamadım, bebeğim dört aylık oldu henüz de başlayamadım malesef ben de cok üzülüyorum, tam alışmıştım kılmaya. başlamıştım hemen pes ettim gibi geliyor. Bir de ben kapalı da değilim, öyle olunca dışarda iken filan da zor oluyor yani her zaman örtü kıyafet olmuyor yanımda. İnşallah iyi hissettikçe devam edersiniz, sağlığınız elvermiyorsa zorlanıyorsanız yapacak bir şey yok