Fidan_celik Mrb hanımlar Gaziantep şehir Hastanesi’nde doğum yapıp memnun kalan var mı varsa hangi doktor da mennun kaldınız
gebeskaplumbaga Fidan_celik profilimde şehir hastanesinde ki doğumu anlatmıştım bakabilirsiniz ben memnun kaldım
Fidan_celik turkan403 ben sezeryan olcam ilk dogumum sezaryan olduğu için dikiş normal dikis mi yoksa yapistirmamami yapıyorlar bilginiz var mı?
turkan403 Fidan_celik hic bilmiyorum bana tek kendinden eriyen dikişti benm dedi aldırmaya gitmedim dedi