Sila_38 Ruzgarmomsss Geçen gün yine tahminde bulundum herkes kız demiş ben erkek dedim doğru bilmişim 😊
Dnz0007 Sila_38 Merhaba Buda 12+2 haftalık doktor cinsiyeti söylemedi buna da yorum yapabilir misiniz ?