Çevremdekiler hep vajinal doğum yapıp bana tavsiye etmeyenlerle dolu, kiminin makat çatlağı olmuş kimisinin basur genişlemesi vs hepsi dert yakınıyor sezeryan ol geç diyorlar ki ben de normalden korkuyorum zaten evet her doğum kişiye özel ama psikolojik olarak da rahat edeceğim yöntem sezeryan gibi hissediyorum, normal doğum sancısı ıkınması ve sonrası oluşabilecek şeyler gözümü korkutuyor, stabil düzeyde kalıp herşey nasıl ilerlerse öyle ilerlesin diyorum ama sonrada en iyisi sezeryan diyorum sizler ne düşünüyorsunuz?