Kızlar 23+4 haftalıkız ama bugün çok hafif pembemsi bir leke gibi geldi sancım yok çok şükür ama korktum doktorum sorun yok desede böyle bir şey başına gelen var mı?? Progestan 200 ve magnezyum toz verdi ve dinlen dedi.şimdi sürekli hareketlerini dinliyorum