Shazaall Kızlar bugün kontrolümüzde doktorumuz 9+3 dedi ultrasona ise başka doktor baktı o 6+3 dedi geç döllenme mi olmuş ve hangisi doğru bu durumu yaşayan var mı aranızda
Sahra1221 Shazaall ben de olmuştu 2 hafta fark vardı. Eğer bebek sağlıklıysa ilerleyen zamanda haftasıyla uyumlu oluyor. İçini ferah tut
Shazaall Sahra1221 ay teşekkür ederim ya kafama takılmıştı 3 hafta var arada çünkü tedirgin olmuştum açıkcası
Shazaall Sahra1221 birde bebeğinizin haftasını doktorunuz son adetin ilk gününden mi hesaplıyordu yoksa son adetin son gününden itibaren mi hesaplamıştı
esraa2605 Benimde 6+6 olmam lazmken doktorum 6+2 dedi biz çocuğun gelişimine bakıyoruz bunlara takılmıyoruz demişti ama ister istemez korkuyoruz sen içini ferah tut onalr gelişimini hızlı tamamlıyorlar 🥰
Sahra1221 Shazaall rica ederim güzel düşün ve sağlıklı beslen. Ayaklarını yukarıya uzatarak uzan ağır bir şey asla taşıma