Ne yaparsam yapayım çamaşırlarım kokmuyor bingo’nun pembesini deterjan olarak kullanıyorum bingo’nun kuzumun kokusunu kullanıyorum yumuşatıcı olarak Ama hiçbir şekilde kokmuyor başkalarının ki çok güzel kokuyor ama Benimkinin uçuyor sanki neden kaynaklı yanlış mı yıkıyorum deterjandan mı kaynaklı Bilgilerinizi paylaşır mısınız Lütfen yardımcı yumuşatıcıdan kaynaklı değil aynı yumuşatıcıyı kullanıyorum arkadaşımın çocuğunun kıyafetleri çok güzel kokuyor Aynısını ben de kullanıyorum kokuyor su uçuyor eve serdiğim için mi yoksa yanlış mı kullanıyorum bilemedim