Bebeğim hep 1 hafta önden gidiyordu bugün gittiğimde 2 hafta önden gitmeye başlamış 32.haftadayım ama 34+3 ile uyumlu 2300 kilo sizce doğum haftasını etkiler mi önden gitmesi erken doğar mı normal olduğu için ilk 2 çocuğum hep 41 de doğdu inşallah o kadar beklemem ama doktorum böyle 2 hafta önden giderse normal doğuramazsın diyor başına gelen varmı daha önceki doğumlarımda hep geriden geliyordu çocuklarım