Kubraaa9 ilk zamanlar bende de öyleydi canım Halsizlik yorgunluk sürekli uyku ama 3. Ayıma giriyorum şuan biraz düzeldi gibi sabahları daha enerjik uyanıyorum , her dönemin ayrı bir zorluğu var önemli olan şu ilk üç ay sonra bir enerji geliyor yediklerim de genelde sade şeylerdi çok baharatlı acı karışık ürünler mide bulantısı yapabilir 🥹🥹🥹