Muhammedmomss Kızlar 25 gün önce sezeryan oldum normalde ağrım falan yoktu bi kaç gündğr sol tarafım içim sızlıyo normalmi acaba yoksa doktora gitmelimiyim biraz tez canlıyım çok hızlı hareket ederim ondanmı kaynaklı bilemedim
Aylaa123 Muhammedmomss normal tabiki dıştan yara iyileşmiş görünsede iç dikişler 2 ayda anca toparlanıyor bende tez canlıyım 2 ay oldu sezeryan olalı daha yeni geçti o iç sızlaması çok yorulduğumda yada çok hareket ettiğimde oluyordu genelde
Alisde Muhammedmomss cok cok normal bende cok cabuk toparlamistim cok sukur ama o.toparlamanim verdigi gazlada hizli.hareket ediyordum farkında olmadan sonra ufak sizi hissediyordum.bende ama yinede isterseniz bi gidin baksin doktorunuz icinizde rahat eder
Muhammedmomss Aylaa123 hm aman öyle olsunda bende içimmi yırtıldı acaba dedim 😆 ani hareketlerden dolayı
Muhammedmomss Alisde evet bende çok öabuk toplandım ağrım sızım yoktu 2 gündir böyle sızlıyo bi gideyim
Aylaa123 Muhammedmomss 😂😂için niye yırtılsın kız dikkatli hareket et sen genede iç hemen iyileşmiyor sonuçta
Muhammedmomss Aylaa123 ay ne biliyim kız annemin öyle olduydu ama o hapşurmaktan olmuştu 🤣amelşyat olduydu tekrar
Talentedmom Muhammedmomss çok normal ayaklarını sıcak tut hemen üşütmeyle dikişler sızlar hep çorap olsun ayağında