Ben ilk etapta damla hanımın takipli hastasıydım.
Fakat cinsiyetimizin erkek olduğunu söyledi detaylı ultrason da kız olduğunu öğrendim farklı bir doktor tarafından.
O yüzden egepolde Şükran hanıma geçtik ilk etap ta ön yargılı gitmisim sonrasında çok sevdik doktorumuzu cuma nasipse doğumum var :)