Dilo1 Merhaba kızlar beta hcg değerim 11 den 2.3 e düşmüş. Kimyasal gebelik mi oluyor anlamadım kadın doğuma gitmeme gerek var mı sizce adet olursam gitmeyi düşünmüyorum aslında.
minikbebegim06 Dilo1 kimyasal gebelikte hastanede bir şey yapılmıyor zaten vücut oluşmadan atıyor adetle icinizde süphe kalmasin diye yine gidip sorun ama şunu merak ettim aynı hastanede mi kan verdiniz 2 gün arayla
Twinmom_9699 Dilo1 ben biraz pimpirikliyim giderdim ama yinede sizin tercihiniz tabiki 😊 gebelik istiyorsanız bu kimyasaldan sonra herhalükarda doktora görünmeniz lazım zaten