minikbebegim06 malesef hic zarari yok diyemeyiz kucuk kizima hamileligimde ayda gittim bende ama dogduktan 3 gun sonra dudaginda bir leke olusmaya basladi ve buyumeyede basladi ilk dogum lekesi dediler daha sonra dmaar yumagi oldugu cikti ortaya ilac tedavisi falan oldu gittigimiz bi kan dokturuna bu neden olusur bi sebebi varmi dedigimde anne karninda iltrason ısıgi denk gelmis olabiliyor boyle durumlar cok nadirde olsa demisti bize