Srfn11 cok dogru yazmissib ama bir konuda katılmıyorum..baska bir sigara postunda uzun uzun yazdım burda yazmayacagim ama hamile oldugumu ogrendigimde mis gibu gol manzaralı bir çiftlik evinde yasiyorduk esimle, isimiz hayatimiz 10 numaraydi cok iyi maasli ve sirket arabali isim vardi.. 1 ay icinde bebekte down var dendi, isden cikarildim tazminatsiz, evimiz istimlak edildi esim de ben de issiz ve 5 parasiz kaldik ve esimin ailesi yüzünden bebegi aldirip bosanmayi konusur hale geldik her gun agladim 2/3 ay perişan oldum ama içmedim sigara... buna kizimin sevgisi sebep oldu irade vs ahkam kesmeyeceğim 14 yasindan beri iradem nerdeydi o zaman? Ama stres aile hayati derseniz de gözlerim dolar öyle değil o... herkes bırakabilir bi karar vermeye bi bebeğinizi düşünmeye bi evet ya ben yaparim demeye bakar... bebeginizi sizden daha cok kim koruyabilir ki...