yeni_anne2 KIZLARR BEN İSTEMEDEN DİŞLERİMİ ÇOK SIKIYORUM BAZEN ÖZELİKLE GECELERİ ÇOK SIKIYORUM UYKUDA NASIL BİR ÇÖZÜM BULABİLİRİMM SIKIYORUM DİYE BAZEN DİŞLERİM BİLLE AĞRIYOR
Eda42_ yeni_anne2 Bende diş sıkma değil de gece gıcırdatma oluyor doktora gittim plastik dişlik verildi ama midem bulandı çok takmadım diş doktoruna gidin çözüm bulunur
umutluanneadayi yeni_anne2 bende çok diş sıkıyorum 4 tane plak kırdım doktorum parana yazık dedi bir daha yazmadı
yeni_anne2 umutluanneadayi sabahları uyanıp çenemi nasıl sıkıyorsam geceleri ağzımı açtıgım gibi rahtlama geliyor ağzıma 😁
PAG Diş doktoru bana plak vermişti ama düzenli kullanamadıgım için faydasını görmedim.masaj tekniği göstermişti o biraz işe yarıyor.Birde botox yapılıyor diye duymuştum
sedefyrs1101 Bende de aynı sorun var doktora gideceğim bende psikolojik diye duydum günlük hayatta çok sinir stres yapanlarda oluyormuş ağrı yapıyor sonra dişlerimde gidicem bakalım ama ne zaman ona sıra gelene kadar 😄
yeni_anne2 sedefyrs1101 aynı şeyleri çıkıyormuşsuz gerçekten doğumdan sonra giderim muhtemelen anca ben