Hillalya Kızlar 8. Haftaya girdik bulantılar devam prizin kullanıyorum ama tamamen geçirmiyor sizin ne zaman gecti bulantılarınz ve bulantı ilacı ne kullanıyorsunuz?
Esraa00 Hillalya ben 16.haftadayım hala bulanıyor 2 tane prilam atmama rağmen tamamen kesmiyor Bazıların 12.haftadan sonra kesiliyor benimki devam ediyor 🙄
Ilknur35 Hillalya 8. Haftalarda bana da hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama 11 deyim azaldı çok şükür 2 gündür kusmadım günde 8-9 kere kusuyordum 🥲Yaşarken hiç bitmeyecek gibi geliyor ama BİTECEK 💓 1.5 ay sonra bugün ilk defa mutfağa girip su içebildim 💃🏻😁
DNAT Haftada tamamen kesilmişti. Ben hiç ilaç kullanmadım. Sabah uyandığımda başucumda hep çubuk kraker ve leblebi bulundurdum uyanır uyanmaz onlardan yedim ve tam 1 saat sonda kahvaltımı yaptım🩷 Genelde suyuda kahvaltıdan yarım saat sonra içmeye başladım çünkü su da bulantı yapıyordu.
DNAT Hillalya Çoook iyi anlıyorum sizi ama birazcık daha sabır hepsi güzel bebişlerimiz için🩷 bir sabah uyandığınızda gerçekren hepsi bitmiş oluyor 🥹
Ozlemakyuz DNAT gerçekten öyle oluyor 14 haftalık oldum bu sabah kalktım ve normal bir şekilde devam ettim günüme çok şükür bulantı kusma yoktu düne kadar her sabah kusardım ama
DNAT Ozlemakyuz evet ya sanki biri bana sihir yapmış gibi hissetmiştim 🤣 Artık vücut alışınca bir anda yok oluyor🩷
C01_ Kzlar 13 haftaya girdik sade soda içmek iyi geliyormuş bı bilginiz var mı doktor icebilirsin dedi ama kararsız kaldim