Evet kızlar beenn 2. Gebeliğimde gebeliz zehirlenmesi geçirmiştim ozamn 500 e yükselmişti ölümden döndüm şuan 3. Gebeliğiö ve doktorum çok yüksek çıktığını smyledi dahileyeye gidicem benim gibi dururmu olanlar var mı hamile kalmaaan gittiğimde değerlerim normsl di ama şuan fırlamış