Melissarden bende kürtaj olmuştum. Peşine hemen hamile kaldım ama oda rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim.. kürtaj esnasında rahim ağzın zedelenmiş olabilir demişti doktorum. Şimdiki aklım olsa en azından 3-4 ay beklerdim. Biraz daha rahmin toparlanması beklerdim. İnsan hemen olsun istiyor, yeri dolsun istiyor. Sizi çok iyi anlıyorum ama en azından 2 adet dönemi geçmesini bekleyin. İnşallah hayırlı zamanda kucağınız dolar🤲🏻🌸