Kızlar iki gündür ara ara iç çamaşırımda bir yemek kaşığı kadar tamamen su şeklinde bir akıntı oluyor günde 2 3 defa çamaşırımı değiştiriyorum yarın doktor kontrolüm var bebeğin hareketlerinde herhangi bir sıkıntı yok sizce bu su sızıntısı mı yoksa böyle normal akıntı da olur mu Ve eğer su sızması ise doktor hemen doğuma mı alıyor süreç nasıl oluyor bilen var mı