caninsin90 Hamişler, doktor sizlerede bebeğiniz gelişmemiş dedimi? Ve d vitemin eksikligi var 😔 Elimden geldigince uzulmemeye calisiyorum, ultra sonda normal cikti bebeyim ama yinede karnim yeterince büyük olmadigindan endişe etmeden duramıyorum, ne önerirsiniz yeme ve içme için?
Sila7166 caninsin90 yanlamadil doktor gelisimi yavas mi dedi ? Yoksa karnin buyumuyo diye mi sen gelismedigini dusunuyosun ?
Sila7166 caninsin90 canim bebegin gelisimine iyi gelen ben tuketiyorum surekli mango ve kirmizi biber bide avokado var szversen ben yedim sevmedim tabi bide yesil mercimekkk cok tuketmeye bak bu dediklerimi 😉insallah yavruna faydasi olur ama ben ilk aylarda basladim bunlari cok tuketmeye ☺️ Internetten cok bakardim bakalim benim minik kus nasil’olacak ama suan bi bilgil yok 5. 5 aylik randevumde ogrencem insallah rabbim yardimciniz olsun inanclinolun yavrunuzun gelisecegine dair umutsuzluga sakin kapilma hersey rabbimden sen guzel guzel beslenmene bak😉😊
Cimbom caninsin90 Doktor tahlillerde veya ultrasonda bi sıkıntı görüptemi bebek gelişmemiş dedi yoksa karnının büyüklüğüne bakiptami dedi bunu
caninsin90 Cimbom karnimi olcefek dedi, sonra ultrasonda normal gozuktu boyu felan ama yinede karnimda bana kucuk geliyor
caninsin90 Sila7166 avacado en cok tummetigim meyve kahvaltida ozellikle, mercimegide yemeye calisyorum bu aralar evet birde dedigin gibi kirmizi biberi tuketmek istiyorum bende insallah dedigin gibi yarari olur, rabbim sanada bagislasin