deletedmom11 merhaba sizi görüyorum bazen yorumlarda tecribelisiniz, banada yardımcı olabilirsiniz belki 🙁 36 haftalık hamileyim salı ve çarşamba ciğer geliştirici vurdular çarşamba gününden beri sancim var ve kasılmalarım 5 dk ya 3 dk ya düştü doktorum ağrın şiddetlenmeden suyun ve kanaman olmadan gelme bebek zaten gelecek bakalım ne zaman dedi bir parmak kalinligindan biraz fazla kalin açıklığım varmış yani kaç santim anlamdım ama kasılmalar gece uykudan uyandıran ağrılar var ne yapmam lazım bendemi o otu kullansam yada bebeğim için tehlikelimi beklemelimiyim af edersin makatimda baskı var tuvaletim varmış gibi ıkınma hissi geliyor 😔